Op zoek
naar nieuwe
oplossingen?

Wij helpen je met je
(online) administratie

Administraties

Uw administratie is in handen van specialisten die niet alleen accuraat, maar ook pro-actief meedenken zodat u altijd een helder inzicht heeft in uw financiën.

Financieel advies

Het houdt natuurlijk niet op bij de jaarrekening of belastingaangifte. We geven graag een helder financieel of fiscaal advies waardoor u uw kansen verder kunt benutten!

Salarissen

Onze specialisten verzorgen uw salaris­administratie en kunnen u adviseren over arbodienst­verlening (arbozorg, gezondheids­beleid), CAO’s en arbeidsrechtelijke zaken.

Al 75 jaar de financieel specialist voor ondernemers

Al meer dan 75 jaar zijn wij actief in de accountancy, met cliënten in het midden- en kleinbedrijf. Wij ondersteunen ondernemers op het gebied van administraties, salarissen, financiën en fiscaliteiten.

Met ons uitgebreide pakket diensten zijn wij in staat om zowel startende als middelgrote organisaties in de breedte te bedienen. Startende ondernemers begeleiden wij in de voorbereiding en start van een eigen bedrijf; bij gevestigde organisaties denken wij als ondernemer graag mee in termen van efficiency en verdere groei. Dat kan op administratief, financieel of fiscaal gebied.
Omdat wij zelf ondernemers zijn, herkennen wij ondernemersvraagstukken. Indien nodig, schuiven wij graag aan om uw vragen in heldere en werkbare oplossingen te vertalen.

Uw online administratie met Easyfinance!

Eenvoudig en direct inzicht in uw administratie, speciaal voor MKB en ZZP’ers

Snel en efficiënt uw administratie bijhouden? Wilt u 24 uur per dag de laatste mutaties in uw administratie kunnen checken? Dat kan met Easyfinance, uw online administratie met handige administratietools! U krijgt direct inzicht in uw financiën zodat u snel kunt schakelen.

Wij bieden easy online administratietools voor het MKB en ZZP-ers. Beide pakketten zijn te benaderen via www.easy-finance.nl met een eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Wij helpen u altijd bij uw keuze voor het meest geschikte pakket en werkzaamheden.

Natuurlijk kunnen wij u naast deze administratietool bijstaan in alle fiscale- en financiële werkzaamheden alsook de bedrijfseconomische advisiering en loonadministratie.

Met Easyfinance bespaart u tijd, kosten en heeft u
altijd inzicht in uw online administratie!

Alle actuele zaken voor u

07-11-2019
AOW-leeftijd blijft 67 jaar in 2025

De minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft in een brief aan de Tweede Kamer meegedeeld dat de AOW-leeftijd in het jaar 2025 67 jaar zal bedragen. Dat is gelijk aan de AOW-leeftijd in 2024 op basis van het pensioenakkoord.

De AOW-leeftijd voor 2025 is berekend aan de hand van de raming van de gemiddelde resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd voor 2025 en 2031. Het CBS gaat uit van een gemiddelde resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd in 2025 van 20,75 jaar en van 21,43 jaar in 2031. Op basis van de prognose van de gemiddelde resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd in 2031 blijft de pensioenrichtleeftijd tot en met 2021 68 jaar.

Bron: Ministerie van Sociale Zaken | besluit | 2019-0000151204 | 07-11-2019

Terug

L&P. Voor ondernemers, door ondernemers

Contact

Wilt u meer informatie of heeft u behoefte aan
een adviesgesprek, neem dan contact met ons op.

L&P
Gildelaan 1-1a
4761 BA Zevenbergen
Postbus 135
4760 AC Zevenbergen

0168 40 26 15
info@elenp.nl
i   www.elenp.nl